lørdag 9. juni 2012

eplet faller ikke langt fra stammen

De fleste av dere som leser her inne kan vel ikke ha unngått å ha lest at jeg har DILLA på isbiter!
Dette var noe jeg hadde da jeg gikk gravid med Noah Julius også.
Men isbiter og kruspersille er da ihvertfall ikke noe usunt å dytte i seg mengder av,ei gir det heller ekstra kilo på kroppen!

Men over til overskriften! For i dag hadde vi en slapp ettermiddag,hvor sambo og jeg slappet av på sofaen imens noah lekte med flyene sine.Plutselig blir det merkelig stille på Noah,og da pleier det som regel å være rampestreker på ferde.Når det i tillegg kommer en herlig latter fra kjøkkenet er det jo bare å komme seg opp av sofan for å se hva som foregår.
Der inne,sittende i fryserdøren finner vi han spisende på isbitene til a mor!!
Dette er nemlig ikke første gangen han sniker seg i fryseren for å "stjele" isbiter.
Så eplet faller ikke langt fra stammen,gutten er jo like glad i isbiter som mor si!
Han blir storfornøyd med å få knuste isbiter i en skål som lørdagsgodt!Snakk om billig i drift a!

Nå er lillegutt i seng og jeg sitter å nyter dagens 2 brett med isbiter,nam nam!Og i dag er det bare 1 uke igjen til termin! Tenk at innen 1 uke er vi 2 barnsforeldre!

hva er det beste du kan knaske på?

her er et bilde av det beste jeg kan få om dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar